خانم ها معمولا اغلب زمان خود را در آشپزخانه به سر می برند. به همین منظور باید به دکوراسیون آشپزخانه منزلی که برای خرید و یا اجاره آنرا انتخاب کرده اید توجه ویژه ای نمایید. از جمله لوازم مهمی که هر آشپزخانه ای به آن نیازمند است کابینت می باشد زیرا طراحی کابینت آشپزخانه لاکچری تاثیر بسیار زیادی بر روی افراد منزل به خصوص همسر شما خواهد گذاشت.

در صورتی که تمایل دارید از طراحی کابینت آشپزخانه لاکچری بهره مند شوید باید این نکته را بدانید که انواع کابینت آشپزخانه موجود در بازار به دو دسته ی کلی کابینت کلاسیک و مدرن تقسیم میشوند و این نکته که مدل و طرح کابینت در طراحی دکوراسیون داخلی خانه شما تاثیر گذار خواهد بود نیز دارای اهمیت بسیاری می باشد.

انواع کابینت آشپزخانه در طرح و رنگ های متفاوتی ساخته می شوند همین امر باعث شده است تا در میان بانوان جایگاه ویژه ای پیدا کنند زیرا با کمی گذر از بازار می توان طرح و رنگ دلخواه را برای کابینت منزل خود انتخاب نمایید. در صورتی که تمایل دارید فضای منزل شما متفاوت باشد به شما پیشنهاد میکنیم از کابینت آشپزخانه لاکچری استفاده نمایید تا زیبایی بیشتری در منزلتان رخ نمایی کند.

با انتخاب طراحی کابینت آشپزخانه لاکچری خواهید دید که فضایی جذاب و شیک منزل شما را فرا خواهد گرفت که در ادامه این بخش از شرکت دکوراسیون داخلی آب و خاک سازان به بررسی برخی از انواع مدل های کابینت خواهیم پرداخت در ادامه با شرکت دکوراسیون آب و خاک سازان همراه باشید. علاوه بر طرح رنگ کابینت هم در دکوراسیون داخلی منزل شما تاثیرگذار خواهد بود در صورتی که مایل به داشتن منزلی با فضایی شاد و سر زنده هستید بهتر است از رنگ های شاد برای کابینت آشپزخانه خود استفاده نمایید.

اگر دوست دارید تا از ترکیب رنگ ها در آشپزخانه خود استفاده کنید بهتر است بیش از دو رنگ استفاده نشود زیرا منظره آشپزخانه شما را شلوغ نشان خواهد داد. همچنین توصیه می شود که از ترکیب رنگ سرد و گرم با حالتی که رنگ گرم غالبتر باشد استفاده نمایید.  برخی از افراد مایل هستند که از رنگ های تیره برای کابینت خود استفاده کنند که ما به آنها کابینت آشپزخانه با رنگ های قهوه ای و مشکی و زرشکی را پیشنهاد می دهیم. بهتر است در هنگام انتخاب رنگ کابینت به طرح آن نیز توجه نمایید زیرا ترکیب طرح و رنگ کابینت با یکدیگر میتواند جلوه بهتری به آشپزخانه شما بدهد.